بانک مقاله | پاورپوینت,تحقیق,پایان نامه,پرسشنامه

بانک مقاله | پاورپوینت,تحقیق,پایان نامه,پرسشنامه, پایان نامه,,ادبیات نظری, مبانی نظری,پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه, دانلود پیشینه پژوهش, دانلود طرح توجیهی

بانک مقاله | پاورپوینت,تحقیق,پایان نامه,پرسشنامه

بانک مقاله | پاورپوینت,تحقیق,پایان نامه,پرسشنامه, پایان نامه,,ادبیات نظری, مبانی نظری,پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه, دانلود پیشینه پژوهش, دانلود طرح توجیهی

بانک مقاله | پاورپوینت,تحقیق,پایان نامه,پرسشنامه, پایان نامه,ادبیات نظری, مبانی نظری,پیشینه تحقیق,فصل دوم پایان نامه, دانلود پیشینه پژوهش, دانلود طرح توجیهی

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چگونه به درآمد 100 میلیون تومان رسیدم؟

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ب.ظ
ارزانترین و مفیدترین کتاب عمرتان را همین الان تحویل بگیرید قیمت اصلی این پکیج ۴۰ هزار تومان استاما به دلیل اهمیت مسئله اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز قیمت فایل دانلودی را برای شما عزیزان با تخفیف باور نکردنی ،فقط با قیمت ۹٫۰۰۰ تومان در اختیار شما سروران گرامی قرار دادیم
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
چگونه به درآمد 100 میلیون تومان رسیدم؟

فروشنده فایل

کد کاربری 4829

این پکیجی که شما قصد خرید آنرا دارید یک کسب و کار حرفه ایست . کسب و کاری که می تواند تا پایان عمر زندگی شما را تامین کند.

بنابر این دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف ۱ تا ۲ ساعت در روز ، درآمدی باورنکردنی خواهید داشت. نویسنده این مطلب به شما اطمینان خواهد داد که بعد از گذشت دو الی سه هفته به درآمدی بالای ۵۰۰ هزار تومان در روز خواهید رسید.


شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید – چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را گیج و سردرگم کرده باشند تا اینکه بتوانند به شما کمکی کنند. حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید:
آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!

دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این کتاب پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.


قیمت اصلی این پکیج ۴۰ هزار تومان است.اما به دلیل اهمیت مسئله اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز قیمت فایل دانلودی را برای شما عزیزان با تخفیف باور نکردنی ،فقط با قیمت ۹٫۰۰۰ تومان در اختیار شما سروران گرامی قرار دادیم.

ارزانترین و مفیدترین کتاب عمرتان را همین الان تحویل بگیرید ! بعد از خرید آنلاین لینک دانلود بسته برای شما نمایش داده میشود.


تفاوت روش هایی که شما در این کتاب با آن آشنا می شوید با سایر کتاب ها در این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از ۵ سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

یادتان باشد که ۹٫۰۰۰ هزارتومان حتی از قیمت یک وعده غذای ساده هم کمتر است پس شما به راحتی می توانید آنرا تهیه کنید. آیا خرید یک ساندویچ برای آینده شما مهم تر است یا سرمایه گذاری برای تضمین موفقیت شغلی شما و کسب درآمد عالی برای یک عمر؟

انتخاب با خود شماست دوست عزیز

این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید. این بسته به صورت الکترونیکی است و شما پس از پرداخت آنلاین خیلی آسان و سریع آن را دانلود می کنید. کتاب الکترونیکی بسیار راحت تر از کتاب کاغذی است و می توانید آن را همین لحظه خرید کرده ،دانلود و مطالعه فرمایید.

با ۲ ساعت کار کردن،روزانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید.

آسان ترین راه پولدار شدن را به شما نشان خواهیم داد.

قیمت بسته به همراه تخفیف ویژه :۹٫۰۰۰ تومان

مشاهده لینک دانلود ، بلافاصله پس از پرداخت آنلاین

سوالات متداول

مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

  • درآمد این پکیچ از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به این شیوه , درآمد شما به بیش از ماهیانه ۱۰ میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه ۳ الی ۴ ساعت کار . البته اگر با این روش خوب کار کنید.

آیا من مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

  • خیر… شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

آیا این پکیج آموزش فارسی می باشد؟ یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

  • بله..این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد.

آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

  • برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوترنیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید.{لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

من اطلاعات زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

  • تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند هم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد حرفه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکر و استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام. می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

  • این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقلوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی میکنیم.اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب درآمد کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید.

درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

  • درآمد شما بدون هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

آیا واقعا به این پکیج می توان اطمینان کرد؟ آیا واقعا روی آن حساب کنم؟ آیا واقعا درآمدی در کار هست؟

  • به دلیل پرسشهای مکرری که در این مورد هر روزه برای ما ایمیل می شود بهتر دیدیم که در این مورد توضیح کاملی بدهیم. خوشبختانه این پکیج به گونه ای است که درآمد آن کاملا واقعی و قطعی و مسلم است . مطمئن باشید که از این پکیج ، درآمدهای بسیاری خوبی به دست خواهید آورد که حتی برای دیگران غیر قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از این پکیج قادر خواهید بود مخارج زندگی خود را تامین نموده و حتی پس انداز خوبی برای خود ایجاد نمایید . میزان این درآمد نامحدود است . یعنی هر چقدر بیشتر تلاش کنید و زمان بگذارید ، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد بنابراین پیش بینی می کنیم که پس از اینکه اولین درآمد خود را به دست آوردید ، وقت بیشتری را برای این کار خواهید گذاشت. یکبار دیگر خاطر نشان می کنیم که با این پکیج شما هرگز نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی و یا پی تی سی و یا زیرمجموعه گیری نخواهید داشت . ما اصلا در این پکیج از شما نخواهیم خواست که با چنین سایتهایی کار کنید . ضمنا شما به هیچ عنوان با خارجیها نیز کار نخواهید کرد . درآمد شما از اینترنت و از همین ایران خودمان به دست می آید و مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به انجام کارهای غیر عرف و یا غیر شرعی نخواهید داشت و درآمد شما کاملا قانونی خواهد بود . بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست.

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته نشان داده است که افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عکس ، اشخاص شکست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می کنند .

هر گاه تصمیم شایسته ای گرفتید ، آنرا رها نکنید
شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در باوری دارد که داشته اید.

آسان ترین راه پولدار شدن را به شما نشان خواهیم داد.

آموزش کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه

خرید با تخفیف ویژه ۹٫۰۰۰ تومان (قیمت اصلی ۴۰ هزار تومان )


در صورت وجود مشکل در دانلود هر کدام از فایل های سایت 24 ساعته و آنلاین از طریق تلگرام با 09214087336    در ارتباط باشید

نظرات (۱)

  • هادی بیروتی
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی